niedziela, 7 października 2018

Dodatek do serii - "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas



Przy kolorowankach spędziłam znaczną część mojego dzieciństwa, dlatego zawsze myślę o nich z sentymentem. Bardzo chętnie koloruję, kiedy tylko znajduję na to czas, dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok nowości wydawniczej Uroborosa. Kolorowanka ta jest dodatkiem do bestsellerowej serii Dworu cierni i róż Sarah J. Maas. Czy warto kupić tę pozycję?

Kolorowanka Dworu cierni i róż ma przede wszystkim bardzo duży format, więc do tego typu zabawy nadaje się idealnie! Każda strona to na przemian cytat z powieści oraz obrazek do kolorowania. Nie uwzględniono żadnego wzoru, więc wszystko zależy tylko od Was i od Waszej kreatywności. Nikt nie narzucił nam swoich reguł. :)

Myślę, że każdy fan Dworów przyjemnie spędzi czas przy tym dodatku do serii. Dosłownie przepadłam, zagłębiłam się w swoim świecie z kredkami u boku i śmieję się sama z siebie, że tak miło było wrócić zarówno do tej serii, jak i do kolorowania. 

Zabawa ta z pewnością nie zajmie Wam kilku godzin, a raczej kilkanaście dni! Obrazków do kolorowania jest mnóstwo, więc naprawdę jest co robić! A efekty są wspaniałe. Teraz pozostaje tylko kupić kredki i do dzieła! :)

Polecam tę kolorowankę wszystkim fanom serii - i nie tylko. Być może właśnie ten dodatek zachęci kogoś do sięgnięcia po Dwór cierni i róż. Nie jest ona zarezerwowana tylko dla tych, którzy twórczość Maas już znają. Każdy, kto tylko ma ochotę, może spokojnie bawić się w kolorowanie! :)


Ze swojej strony serdecznie polecam. Przyłączcie się do zabawy. :)


Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu:

4 komentarze:

  1. Fajna opcja dla kogoś kto lubi kolorować. :) Niektórym studentom na wykładach przydałoby się coś takiego. ^^ :)
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad nią, ale jestem kompletnym beztalenciem jeśli chodzi o rysowanie czy malowanie, więc sama rozumiesz :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i polecam! Co prawda daleko mi do kolorowania, ale ciekawe i kreatywne uzupełnienie serii :)

    OdpowiedzUsuń