czwartek, 1 grudnia 2016

Hasło WRITE AND READ + pierwszy zwycięzca!

Dzień dobry! :)




To może zacznę od nowego hasła na grudzień 2016. Nie chcę być schematyczna i pisać haseł typu Mikołaj czy choinka, dlatego tym razem daję Wam coś zupełnie innego. 
Kolejne hasło brzmi:   BURAK

Wiem, że to kompletnie nie ma sensu. :D I dlatego będzie ciekawie. ;)

Co więcej, chcę nagrodzić osobę, której opowiadania podobały mi się najbardziej. Jest to moja subiektywna opinia. Nie oceniałam ortografii czy interpunkcji, ale samą historię. Uwaga, uwaga... 

BOOK PRISONER

Proszę Cię, abyś opublikowała swój e-mail w komentarzu pod tym postem, a ja sama się do Ciebie odezwę. 

Gratuluję i życzę tworzenia coraz lepszych rozdziałów! :)

Regulamin wyzwania znajdziecie tutaj: KLIK

Miłego dnia! :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie i już biorę się za wymyślanie nowego opowiadania do hasła. Na pewno będzie ciekawie. :D
    Mój e-mail: seisevan@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń