sobota, 25 sierpnia 2018

Wyprzedaż książkowa!

Cześć!

Ze względu na rozpaczliwy brak miejsca na nowe książki, muszę pozbyć się tego, do czego już zapewne nigdy nie wrócę. Mam do sprzedania kilka książek, wszystkie są w idealnym stanie - czytane raz lub nówki nieśmigane. :D

Ceny wahają się w granicach 15-20 zł, a koszty wysyłki to kwestia 12-15 zł w zależności od ilości zamawianych książek. Wysyłam zawsze listem poleconym, więc paczka nie ma prawa zaginąć. Przesyłam również numer do śledzenia paczki dla kupującego.

Możecie się ze mną kontaktować przez pocztę: ania0134@o2.pl













Zapraszam. :)

6 komentarzy:

  1. I mnie przydałoby się czyszczenie biblioteczki. Tymczasem zamiast robić z tym porządek, na czas budowy domu wywożę wszystko do teściowej (tam już piętrzą się stosy książek - dosłownie). Teraz mieszkamy u rodziców i tutaj też zdążyłam sporo nagromadzić. W nowym domu będę miała przygotowany specjalny pokój na książki, ale jeszcze z pół roku muszę poczekać. A i tak nie wiem, czy tam to pomieszczę. Muszę chyba wziąć z Ciebie przykład.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! :D
    Czy "Adria" jest wciąż aktualna? Bo jeśli tak to w jakiej cenie? ;)

    OdpowiedzUsuń