poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Przedpremierowo: DAN SHA RI

Hideko Yamashita - ekspertka od nieładu, autorka książki, która osiągnęła niesamowity sukces. 3000000 sprzedanych egzemplarzy! O co tu w ogóle chodzi?! Dan-sha-ri to metoda walki z bałaganem - nie tylko tym w domu, ale także w duszy. Opiera się na trzech podstawowych filarach, które są kluczem do osiągnięcia sukcesu. Czy warto spróbować?


Na początku pomyślałam sobie, że ta książka to tylko kolejna bezsensowna pozycja wydana tylko po to, żeby zdzierać z ludzi pieniądze. Ale po przemyśleniu całej sprawy doszłam do wniosku, że jednak nie. Tym razem trafiłam na poradnik, który naprawdę może się przydać. 

Znam sporo osób, które nie zwracają uwagi na to czy funkcjonują w uporządkowanym miejscu czy żyją w brudzie i chaosie. Wydaje mi się, że ludzie nie przywiązują wagi do tego czy rzeczy na biurku są ułożone czy nie... Hideko Yamashita w swojej książce uświadamia czytelników, że takie zachowanie jest kompletnie nieodpowiedzialne i niezdrowe! Zaśmiecając mieszkanie szkodzimy naszemu umysłowi i naszej duszy. Ze względu na taką tematykę książki, moim zdaniem autorka jest pewnego rodzaju psychologiem. Dostrzegła problem, który dotyka wielu ludzi i postanowiła ich uświadomić. Świetny pomysł. :)

Metoda polega głównie na trzech zasadach:

- DAN, czyli odmowa
- SHA, czyli wyrzucanie
- RI, czyli uwolnienie się

Dalsze kroki są przedstawione w książce, którą serdecznie Wam polecam. :)

Nie lubię poradników, bo większość z nich uważam za nieprzydatne. Jednak tym razem mam do czynienia z czymś ciekawym i pomocnym. Mam nadzieję, że książka "DAN - SHA - RI" zostanie entuzjastycznie odebrana w Polsce. Sami wypróbujcie metodę Hideko Yamashity. :)

Książka będzie miała swoją premierę 30 sierpnia. :)

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu: 

7 komentarzy:

  1. Przyda mi się taki poradnik, więc z chęcią po niego sięgnę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jestem ciekawa czy metoda ta sprawdzi się w naszym życiu :P choć podchodzę do tego sceptycznie, sięgnęłabym po tę książkę.
    zaczytanamona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię poradników, ale chyba tym razem zrobię wyjątek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moj typ książek, które czytam, ale to brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na tę książkę. Przeczytanie jej będzie czystą przyjemnością :)
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń