poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Paranomal Book TAG

Hej!

Dzisiaj mam dla Was nietypowy TAG, do którego nominowała mnie właścicielka bloga Z KSIĄŻKĄ W KIESZENI.
No to zaczynamy! ;)

1. Nefilim, czyli książka, w której bohater wykazał się szczególną odwagą.

Nora z "Szeptem"? Haha :D Nie, już dość tej książki... No to może Neville Longbottom? Jak dla mnie, niesamowita postać. ;)
2.  Wilkołak, czyli książka, której bohater jest sprawny fizycznie.

Większość bohaterów "Black Ice" jest sprawna fizycznie. Np. Britt musiała radzić sobie w górach podczas burzy śnieżnej, co wymagało sporo siły fizycznej.


3. Elf, czyli najmniejsza książka w twojej biblioteczce.

Jedna z mniejszych książeczek w mojej biblioteczce to "Kokaina. Zwierzenia narkomanki" Barbary Rosiek.

 
 4. Smok, czyli największa książka w twojej biblioteczce.

Jest to "Dekameron" Giovanni Boccaccio. Swoją drogą, jedna z moich ulubionych książek. ;)

  5. Wampir, czyli najładniejsza książka, jaką posiadasz.

Zdecydowanie moimi ulubionymi okładkami są "Morza szept" i "Syrena". Zarówno zagraniczne jak i polskie wersje.






Prawie wszystko, co związane z morzem, jest piękne. Nie da się ukryć. ;)



6. Zombie, czyli najbrzydsza książka w twojej biblioteczce.

Nie podoba mi się filmowa okładka "Gwiazd naszych wina". Jakoś tak... Nie przemawia do mnie.


7. UFO, czyli książka, której akcja dzieje się na innej planecie.

Szczerze mówiąc, chyba nie czytałam takiej książki. Nie lubię tego typu opowieści. ;/
 
  8. Banshee, czyli książka z dwoma lub więcej wątkami (perspektywami).

"Mistrz i Małgorzata" Michaiła Bułhakowa! :)

9. Kosiarz, czyli książka, której nie zamierzasz czytać po raz kolejny.
  
 Generalnie nie lubię czytać książek drugi raz. Robię to bardzo rzadko. Na pewno nie przeczytam drugi raz takiej książki jak np. "Druga runda" Caren Lissner, bo to zwykła obyczajówka, nic nadzwyczajnego. Nie ma sensu drugi raz zgłębiać się w tak zwyczajną historię.

10. Voldemort, czyli ulubiona część Harry'ego Pottera.

Jak dla mnie "Insygnia śmierci" wygrały wszystko! Tę część mogę bez przerwy czytać i oglądać. :)



Zachęcam do wykonania tego TAGu! :)

Miłego dnia! ;*

2 komentarze:

  1. Ładna okładka Dekameronu <3
    Harry zawsze będzie obecny w naszym życiu!
    Zaczytanego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, masz Dekameron! Czytałam aby jedną nowelkę (w szkole) i pamiętam, że bardzo mi się spodobała :D
    Mistrz i Małgorzata <3

    OdpowiedzUsuń