środa, 18 listopada 2015

LBA #7

Bardzo dziękuję za nominację od Od Kawy Wolę Książkę
Przepraszam, że odpowiadam z takim opóźnieniem, ale większość mojego czasu przeznaczam na naukę. Mam teraz sporo sprawdzianów, a to robi swoje ;/

1. Jaką herbatę w czasie jesieni pijesz najchętniej?
Piję tę samą przez cały rok. Czasami tylko urozmaicam herbatką owocową ;)

2. W jaki sposób spędzasz ponure jesienne wieczory?
Czytanie, nauka historii albo gry komputerowe.

3. Kakao czy cappuccino?
Kakao - moja miłość <3

4. Czy w czasie jesieni wolisz ubierać się w żywe i wesołe kolory czy wręcz przeciwnie- w ciemne i bardziej stonowane?
Bardziej stonowane.

5. Czy są jakieś książki, do których szczególnie lubisz wracać podczas jesieni?
Nie. Ogólnie mówiąc nigdy nie robię czegoś takiego, że dobieram książki do pory roku. ;)

6. Jak świętowałeś/aś tegoroczne Halloween?
Nie świętowałam. Z tego co pamiętam to nie robiłam niczego nadzwyczajnego :D

7. Jak zareagowałbyś/łabyś na list z Hogwartu?
Ucieszyłabym się, że w końcu będę mogła uczyć się czegoś, co mi się w życiu przyda (a nie o narzędziach molekularnych metod diagnostycznych albo jeszcze innych dziwnych rzeczy będąc na profilu humanistycznym)

8. Jaką książkę przeczytaną przez ciebie w ostatnim czasie oceniasz najwyżej?

"Mistrza i Małgorzatę". Ci, którzy czytali z pewnością zrozumieją dlaczego ^.^

9. Czy najpierw czytasz książki czy oglądasz ich ekranizacje?
Staram się najpierw czytać, ale czasami się zapominam ;)

10. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz najchętniej?
Słucham każdego gatunku po trochu oprócz bardzo ciężkich brzmień. Nie lubię też bezsensownych rąbanek, a zwłaszcza takich, których tekst składa się głównie z bluźnierstw.

11. Na jaką premierę książkową lub filmową czekasz najbardziej tej jesieni?
Czekam z niecierpliwością na "W samym sercu morza". Mówię tu zarówno o książce jak i o filmie, na który zamierzam iść. ;)

To by było na tyle. Jak zwykle nikogo nie nominuję, bo wracam teraz do nauki.
Jeżeli macie ochotę to zapraszam do polubienia mojego Fb: KLIK!
Zapraszam na bloga w sobotę, na kolejną recenzję ;)
Dobrej nocy! ;*

14 komentarzy:

  1. "Mistrz i Małgorzata" jak na razie czeka cierpliwie na mojej półce :) Może zabiorę się za tę książkę w Święta, gdyż naprawdę wiele dobrego o niej słyszałam.
    Ja jestem maniaczką muzyki filmowej, chociaż tak naprawdę słucham wszystkiego oprócz disco-polo i rapu. Tych gatunków wręcz nie trawię! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam "Mistrza i Małgorzatę". Światowe arcydzieło, ale jak najbardziej zasługuje na ten tytuł ;)

      Usuń
  2. Fajnie odpowiedziałaś na pytania. Gratuluję nominacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag. :)
    Powodzenia w nauce! ;)
    http://hon-no-mushi-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kakao to również moja miłość, jednak cappuccino też uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znowu odwrotnie - najpierw oglądam, potem czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi! Ja też wolałabym uczyć się przydatnych rzeczy, ale niestety większość rzeczy, których uczymy się w szkole, nie ma żadnego zastosowania praktycznego. Ja też staram się najpierw czytać, ale jakoś to tak wychodzi, że częściej najpierw oglądam ekranizację niż czytam książkę :D Pozdrawiam :) /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam eksperymentować z herbatką, ze zwykłej czarnej można stworzyć takie smakowe cuda ^^ Raz soczek malinowy i cytrynka, innym razem sama cytrynka, czasem weźmie mnie na miodek itp. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrz i Małgorzata <3
    sekretnatajemnica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kakao <3 również uwielbiam, moja miłość od dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam kakao, ale najlepiej takie zimne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, nie dziwię się obecności "Mistrza i Małgorzaty" w odpowiedzi na to pytanie.
    Też kiedyś uwielbiałam kakao, a teraz nie wyobrażam sobie dnia bez kawy.
    Ciekawi mnie jak wyjdzie "W samym sercu morza", bo film ma potencjał.
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę sięgnąć po "Mistrza i Małgorzatę" skoro tak wysoko oceniasz:)

    OdpowiedzUsuń